Blog

Kicsit lessünk bele az aktuális napszemüveg trendekbe!

 

A VOGUE az egyik legkedveltebb szemüvegmárka a Hölgyek körében. Minden szezonban előrukkolnak a formatervezés legtrendibb darabjaival, amelyek meghatározzák az idei napszemüvegszezont is. Jó minőség és elérhető ár jellemző a VOGUE Eyewear termékeire. Napszemüvegei üzletünkben: 35.900 Ft - 54.900 Ft közötti árban érhetőek el.

 

 

 

RAYBAN

Idei évben a legjobban a kerek napszemüvegei és kis, sokszögletű, bohókás darabjai hódítanak. Friss, nyári megjelenést kölcsönöznek, a "fesztivál outfitek" alapdarabjai.

 

 RayBan RayBan

 

PRADA

Kontrasztos színek és meghökkentő formák jellemzik az idei évet!

PRADA 

TOMFORD

Maga a luxus, amely a karakteresség megtestesitője. Extrém formatervezésű napszemüvegek jellemzik a stílusát, a letisztultság, a kiváló minőségű anyagok használata és az ikonikus "T" logó teszi egyedivé a megjelenését.

 

 

VERSACE

Te is szereted az arany túlzott használatát a kiegészítőidben, ékszereidben??? Akkor ezt a márkát neked találták ki!

 

 

Egy kis ízelítő

2022.03.31.

Nézzük, milyen újdonságokkal várjuk Vásárlóinkat a 2022-es tavaszi-nyári kollekcióval!

Új márkával is bővült kínálatunk, ami nem más, mint a  V E R S A C E !

 Ancsi&Versace   

 

Ezeken felül érkezett még Dolce&Gabbana optikai keret is, és hamarosan megérkezik a vadonat új J-LO Dolce&Gabbana kollekció is!

 

   

 

Sok más szemüvegünk is érkezett, érdemes bejönni hozzánk körbenézni...

 

     

 

 

 

 

 

 


Trendek 2022

2022.02.12.

Nézzük meg, milyen is lesz várhatóan a 2022-es évben a szemüvegkeret divat!

Férfiak

Sportos keretek: Azoknak ajánljuk, akik az öltözködésük tekintetében inkább sportosabb, lazább darabokat hordják. Rendkívül jól tudnak illeszkedni a sportosabb szettekhez.

                

 

Damilos, kevésbé karakteres szemüvegek: Te is a kevésbé feltűnő kereteket kedveled? Akkor a damilos verziójú szemüvegek felé terelünk Téged. A keret felső része fémből készül, és emiatt tartást ad a szemüveglencsének, amibe egy nút van belevágva a damilszálnak.

 

 

Hipszter stílusú keretek: Olyan férfiaknak ajánlott, akik a külsejükkel is határozottságot, markánsságot és karakterességet vállalnak be. Szereted a szakállad és a trendin megnyírt barber frizurákat, akkor máris megtaláltad a szemüveg stílusod is!

 Hugo Boss 1    

  

Az örök "láthatatlan", nem feltűnő keretek: Zavar, hogy mindenki csak szemüvegesként könyvel el első pillanatban? Neked a fúrt kereteket ajánljuk! Itt csak az orr résznél és a két szárnál látszik a szemüveg kialakítása. Hozzá ajánljuk a hamarosan megjelenő új Essilor felületkezelésű lencséket, amelyek alig látszanak majd a szemlélőknek, tökéletes csillogásmentes felszínüknek köszönhetően.

 

Hölgyek

Az idei évben a különleges formák és markáns keretek is meghatározzák a divatot.

Elegáns túlméretezett (oversize) fém keretek: Na, ugye mennyire divatban voltak régen a Sophia Loren által viselt trendi darabok? Ezeket a formákat számos világcég követte idén is, és gyönyörű lepkés-pillangós, macskás oversize formákat alkottak. Színeiben a rozéarany és a palegold dominál. Szőkéknek, barnáknak tökéletesen illeszkedik a hajszinűkhöz. Nem annyira kölcsönöz karakterességet.

Állandó kedvenc a csillogó köves, ékszerként is viselhető szemüvegkeret. Te is megszállottan hordod a köves, csillogó fülbevalókat, gyűrűket, nyakláncokat? Itt az idő, hogy Te is megcsodáld a Swarovski legújabb kollekcióját üzletünkben!

    

Legmodernebb formák, vastag fekete kerettel:
Szereted a különleges kiegészítőket viselni outfitedhez? Mi is szeretjük rajtad megcsodálni… Szögletes formából újragondolt keretek is az idei év slágerei. A legújabb formák MaxMara és Tom Ford márkákból elérhetőek. Szerintünk főleg sötét hajúaknak ajánlott, kivéve, ha világos hajúként szereted a kontrasztot.

    


A Dolce&Gabbana story

2022.01.11.

A szicíliai származású Domenico Dolce már kisgyermekként a divat világába csöppent, ugyanis szabóként dolgozó édesapja egy kisebb ruházati vállalkozást vezetett. A felsőfokú tanulmányait megkezdő Dolce útjai nem volt kérdés, hogy a divat egyik fővárosába, Milánóba vezettek. Az iskola után egy műteremben vállalt munkát tervező asszisztensként.

Ebben a műhelyben ismerkedett meg későbbi tervezőpartnerével, Stefano Gabbana-val. Gabbana Milánóban nőtt fel, édesapja ugyan textilnyomással foglalkozott, őt mégis inkább a grafika világa vonzotta.

Divatházukat, a Dolce & Gabbana-t 1985-ben alapították, majd ebben az évben egy milánói divat show-n debütáltak ruháikkal. A siker 1986-ban kezdődött a „Vere Donne”, azaz Igazi Nők elnevezésű kollekciójuk bemutatása után. Sikert sikerre halmozva a ’90-es évekre már a divatvilág egyik legmeghatározóbb szereplőivé váltak. Folyamatosan szélesítették a kínálatukat: fürdőruha- és fehérnemű kollekció, a későbbiekben pedig a férfi irányzat is megjelent divatházukban. Nem kellett sokat várni, hogy megjelenjenek a kiegészítők piacán is, hamar a boltok polcaira kerültek a táskák, parfümök, valamit természetesen a szemüveg kollekcióik is.

Stílusukat tekintve - amely a szemüvegekre is abszolút jellemző -, egyik oldalon a kifinomult elegancia jelenik meg, a másik oldalon viszont ott van a dögös, mediterrán életérzés és az olasz temperamentumosság. Sokszor nyúlnak a feltűnő állatmintákhoz, virágokhoz, vagy éppen a színekkel teli Szicília ihlette mintákhoz.

Nekem a szemüveg brandek közül egyik személyes kedvencem a Dolce & Gabbana, évről évre minden kollekciójukban találok valami szemet gyönyörködtető szépséget -Dávid legnagyobb örömére  😜 . Néha az egyszerűsége, a finom vonalvezetése nyűgöz le, néha pedig pont az extravaganciája miatt válik kedvencemmé egy-egy kerete/napszemüvege.

 


 


Tom Ford = LUXUS

2021.11.29.

Amerikai divattervező, 1961-ben született a texasi Austinban. Édesanyjának is köszönhetően már nagyon fiatalon elkezdte érdekelni a divat és a szépség, de tanulmányait a New York-i Egyetemen művészettörténet szakán kezdte meg. Végül belsőépítészként végzett, de az egyetem után mégis a divat világa felé fordult, a Perry Ellis divatcégnél Marc Jacobs-szal is együtt dolgozott.

Világhírűvé válása

A ’90-es évek elején éppen mélypontját élő GUCCI ház legnagyobb húzása volt a fiatal Fordot felvenni tervezőnek. Hamar kiderült, hogy remek érzéke van a marketinghez is, provokatív reklámkampányaiban előszeretettel jelenítette meg a testiséget, mediterrán életérzést és a luxust. Nem csoda, hogy később a cég kreatív igazgatója lett. 2004-ben vett fájdalmas búcsút az általa felvirágoztatott GUCCI-tól, majd ezután alapította meg saját nevével fémjelzett cégét, a TOM FORD-ot.


A saját brand

Márkája parfümökkel és szemüvegekkel indult, később pedig a ruhakollekciói is felkerültek a palettára. Stílusa meghökkentő és provokatív, termékei a felső árkategóriát képviselik, a neve mára egyenlő a luxussal. Öltönyei mindig a legnagyobb eleganciát sugallják, láthattuk már James Bond mozifilmben Daniel Craig-en, videóklipben Justin Timberlake-n és Jay-Z-n, és persze a vörös szőnyegen számos világsztáron. Szemüvegei között két irányzatot találhatunk. Az egyik a letisztult eleganciát tükröző minimalista kollekció, a másik pedig ennek szöges ellentéte, a merész, karakteres, szokatlan formákat tükröző kollekció. Közös bennük a minőségi anyaghasználat és az ikonikus "T-logó" megjelenítése. Üzletünkben női és férfi szemüvegei és napszemüvegei találhatóak meg.


Emporio Armani - Mondj igent az újrahasznosításra!

2021.11.19.

Az idei őszi/téli Emporio Armani szemüveg kollekciója már nagy hangsúlyt fektet a fenntarthatóságra. Azt hirdeti, hogy igent mondtak az újrahasznosításra. Új modelljei alapanyagai között már megtalálhatóak a természetes alapú anyagok és újrahasznosított műanyagok. A keretek újrahasznosított nejlonszálakból készültek, amelyeket műszaki hulladékból nyertek ki.

A mérnököknek nagy kihívást jelentett az újrahasznosítás során, hogy megtartsák az anyag azon jellemzőit, amelyek megfelelnek bizonyos elvárásoknak. A napszemüvegek és optikai keretek a nyári melegben ne deformálódjanak, melegítési eljárással formálhatóak legyenek, továbbá az optikusnak tudnia kell bele lencsét illeszteni.

Mi nagyon örülünk neki, hogy már a nagy olasz divatmárkák is elhivatottak a Földünk megmentésére, és a gyártás során tudnak a bevált alapanyagaik helyett újrahasznosított anyagokkal is képesek termékeket alkotni.

Bármin is változtassanak, a márka alapjegye a ”sas” alakot mintázó logójuk megmarad. Az Emporio Armani egy fiatalos megjelenésű, de elegáns stílusirányzatú márka. Üzletünkbe az Amazóniai Esőerdő megőrzésére is figyelmet felhívó férfi optikai szemüvegkerete érkezett.

 

 


Ajándékutalványok

2021.11.18.

Mi már hangolódunk az ünnepekre, elkészültek az ajándékutalványaink.

Meglepnéd a szeretteidet a tisztánlátás élményével, de a választás örömét rájuk bíznád?

Sokszor okoz fejtörést a megfelelő ajándék kiválasztása.... Egy nagyon hasznos ajándék lehet a szemüveg vagy napszemüveg. Mivel az optikai eszköz egy személyre szabott dolog, fontos, hogy a viselőjére bízzuk a választást. Mindenki kiválaszthatja a stílusához, arcformájához, egyedi szükségleteinek megfelelő szemüveget, napszemüveget. Ezért a legpraktikusabb ajándékutalvánnyal meglepni szerettünket.

ajándékutalványaink


1 2

Az Uniós szabályok értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ.
A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, vagy ha az "Engedélyezem" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.